Subject: IP6707-E2 kooskõlastamine
From: "Maaten, Kaupo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Apr 2024 14:34:16 +0300

Tere.

Saadan kooskõlastamiseks projekti IP6707-E2 Imavere-1513 fiidri
rekonstrueerimine II etapp Türi ja Järva vald Järva maakond.

Rekonstrueeritav 15 kV õhuliin ristub 49 Imavere - Viljandi - Karksi-Nuia
tee ja asub selle kaitsevööndis km 2,28-2,40; 3,96 ja 10,67. Õhuliin
ristub 24102 Pilistvere-Kabala teega 3,86 ja 15166 Eistvere teega km 0,63.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kaupo Maaten

Vanemprojekteerija Viljandis

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob. +372 512 7053

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.